Vivienne (Hrsg.) Bozalek
Activity Theory, Authentic Learning and Emerging Technologies: Towards a Transformative Higher Education Pedagogy
BuchCHF 207.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Ng'ambi, Dick (Hrsg.) / Wood, Denise (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-138-77859-7
- EAN: 9781138778597
- Produktnummer: 20649301
- Verlag: Routledge
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 272 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.7 cm x D2.0 cm 540 g
- Gewicht: 540
Über den Autor
Vivienne Bozalek is Professor of Social Work and Director of Teaching and Learning at the University of the Western Cape, South Africa.Dick Ng'ambi is Associate Professor and Masters Programme Convenor in the School of Education, University of Cape Town, South Africa. Denise Wood is Professor of Learning, Equity, Access and Participation, Central Queensland University, Australia.Jan Herrington is Professor of Education in the School of Education, Murdoch University, Australia.Joanne Hardman is Senior Lecturer in the School of Education, University of Cape Town, South Africa.Alan Amory is Professor and Director of the Centre for Academic Technologies, University of Johannesburg, South Africa.
27 weitere Werke von Vivienne (Hrsg.) Bozalek:
Ebook (PDF Format)
CHF 47.05
Ebook (EPUB Format)
CHF 47.05
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.