Produktbild
Robin Melrose

The Communicative Syllabus

A Systemic-Functional Approach to Language Teaching

Ebook (PDF Format)

Beginning with a thorough survey of approaches to communicative syllabus design, Melrose deals with the early 1970s functional approach and subsequent criticism of it as well as the contemporary search for a process approach to language learning. It proposes a meaning negation model, which draws upon the seminal work of Halliday, Martin, Fawcett and Lemke, and is illustrated through their analysis of a unit from a communicative course book. Its topical-interactional approach is placed within the context of the current debate on language teaching and learning.

CHF 152.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4742-4728-3
  • EAN: 9781474247283
  • Produktnummer: 19555719
  • Verlag: Bloomsbury UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 17'167 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Robin Melrose is a retired Lecturer in Linguistics, University of Portsmouth.

8 weitere Werke von Robin Melrose:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.