Produktbild
Ross Brennan

Armstrong: Marketing An Introduction_p4

Ebook (PDF Format)

Marketing: An Introduction introduces students at all levels, undergraduate, postgraduate and professional courses, to marketing concepts. It focuses on how to build profitable customer relationships by encouraging students to apply concepts to real commercial practice through numerous case studies from Europe, the Middle East and Asia.How will you learn about marketing? You will be guided through five major themes: creating value for customers, building and managing strong brands, measuring and managing ROI, harnessing new marketing technologies in the digital age and marketing responsibly around the globe You will be presented with a compre… Mehr

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Harker, Michael / Armstrong, Gary / Kotler, Philip T.
  • ISBN: 978-1-292-20067-5
  • EAN: 9781292200675
  • Produktnummer: 31730758
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 672 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 26'467 KB
  • Auflage: 4. Auflage

18 weitere Werke von Ross Brennan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.