Produktbild
Paul W. (Hrsg.) Richardson

Teacher Motivation

Theory and Practice

Ebook (PDF Format)

Teacher Motivation: Theory and Practice provides a much needed introduction to the current status and future directions of theory and research on teacher motivation. Although there is a robust literature covering the theory and research on student motivation, until recently there has been comparatively little attention paid to teachers. This volume draws together a decade of work from psychological theorists and researchers interested in what motivates people to choose teaching as a career, what motivates them as they work with students in classrooms, the impact of intrinsic and extrinsic forces on career experiences, and how their motivation… Mehr

CHF 59.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Karabenick, Stuart A. (Hrsg.) / Watt, Helen M. G. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-31407-0
  • EAN: 9781136314070
  • Produktnummer: 17041753
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 276 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'887 KB
  • Abbildungen: 11 schwarz-weiße Abbildungen, 3 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Paul W. Richardson is associate professor in the Faculty of Education, Monash University, Australia.Stuart A. Karabenick is research professor in the Combined Program in Education and Psychology (CPEP) at the University of Michigan.Helen M. G. Watt is associate professor in the Faculty of Education, Monash University, Australia, and Australian Research Fellow, 2011-2015.

3 weitere Werke von Paul W. (Hrsg.) Richardson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.