Produktbild
Lorna (Hrsg.) Hamilton

Building Research Design in Education

Theoretically Informed Advanced Methods

Ebook (PDF Format)

Building Research Design in Education provides insights into the ways in which foundational knowledge of research and research processes can be applied in order to build rigorous research design. If your research is to have meaning and value, this text will enable you to make informed choices and decisions about your design, bearing in mind the complex ideas and theoretical framing needed to underpin it.Drawing on the research expertise of the contributors, this text initially introduces the foundations for differing ideas around epistemology and ontology, then splits into four parts looking at quantitative, qualitative and mixed methods rese… Mehr

CHF 35.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Ravenscroft, John (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-350-01952-2
  • EAN: 9781350019522
  • Produktnummer: 27620062
  • Verlag: Bloomsbury UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'196 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 20 bw illus

Über den Autor


Lorna Hamilton is Senior Lecturer in the School of Education, University of Edinburgh, UK. John Ravenscroft is Professor in the School of Education, University of Edinburgh, UK.

2 weitere Werke von Lorna (Hrsg.) Hamilton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.