Produktbild
Adriana (Hrsg.) De Souza E Silva

Hybrid Play

Crossing Boundaries in Game Design, Players Identities and Play Spaces

Ebook (PDF Format)

This book explores hybrid play as a site of interdisciplinary activity-one that is capable of generating new forms of mobility, communication, subjects, and artistic expression as well as new ways of interacting with and understanding the world. The chapters in this collection explore hybrid making, hybrid subjects, and hybrid spaces, generating interesting conversations about the past, current and future nature of hybrid play. Together, the authors offer important insights into how place and space are co-constructed through play; how, when, and for what reasons people occupy hybrid spaces; and how cultural practices shape elements of play an… Mehr

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Glover-Rijkse, Ragan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-004233-7
  • EAN: 9781000042337
  • Produktnummer: 33156631
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 266 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 9'256 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 28 schwarz-weiße Abbildungen, 7 schwarz-weiße Zeichnungen, 21 Zeichnungen

Über den Autor


Adriana de Souza e Silva is Professor of Communication at NC State University. Dr. de Souza e Silva works in the fields of mobile communication and internet studies, with a particular focus on how location-based technologies help us make sense of our interactions with public spaces and society. Ragan Glover-Rijkse is a Ph.D. student in the Communication, Rhetoric, and Digital Media program at NC State University. Her research considers the intersections between mobile media, infrastructures, and space/place.

7 weitere Werke von Adriana (Hrsg.) De Souza E Silva:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.