Produktbild
Lynne Eagle

Marketing Communications

Ebook (EPUB Format)

Marketing communication is a dynamic industry, which continues to change and adapt to new technologies, media consumption patterns and communication interfaces between marketers and their target markets. At the same time, the fundamental communication processes and well-established theories and models are very much applicable in this dynamic environment. This revised second edition blends the well-established with the new and emerging aspects of marketing communications.Marketing Communications applies a uniquely practical approach to the topic, providing a structured overview of planning, development, implementation and evaluation of marketi… Mehr

CHF 54.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Czarnecka, Barbara / Dahl, Stephan / Lloyd, Jenny
  • ISBN: 978-1-00-017665-0
  • EAN: 9781000176650
  • Produktnummer: 34712587
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 420 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'283 KB
  • Auflage: 2. Auflage
  • Abbildungen: 64 schwarz-weiße Abbildungen, 38 schwarz-weiße Zeichnungen, 26 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Lynne Eagle is Adjunct Professor at the University of Canterbury, New Zealand and at Charles Darwin University, Australia.Barbara Czarnecka is Associate Professor of Marketing at London South Bank University, UK.Stephan Dahl is Adjunct Associate Professor at James Cook University, Australia and at Charles Darwin University, Australia.Jenny Lloyd is Associate Professor of Marketing at the University of Warwick, UK.

19 weitere Werke von Lynne Eagle:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.