Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity
Michael Hanchett Hanson weaves together the history of the development of the psychological concepts of creativity with social constructivist views of power dynamics and pragmatic insights. He provides an engaging, thought-provoking analysis to interest anyone involved with creativity, from psychologists and educators to artists and philosophers.
CHF 132.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-137-40804-4
- EAN: 9781137408044
- Produktnummer: 18185337
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 266 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.8 cm 481 g
- Auflage: 2015
- Gewicht: 481
Über den Autor
Michael Hanchett Hanson
2 weitere Werke von Michael Hanchett Hanson:
Bewertungen
Anmelden