Produktbild
Michael Hanchett Hanson

Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity

Buch

Michael Hanchett Hanson weaves together the history of the development of the psychological concepts of creativity with social constructivist views of power dynamics and pragmatic insights. He provides an engaging, thought-provoking analysis to interest anyone involved with creativity, from psychologists and educators to artists and philosophers.

CHF 132.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-137-40804-4
  • EAN: 9781137408044
  • Produktnummer: 18185337
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 266 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.8 cm 481 g
  • Auflage: 2015
  • Gewicht: 481

Über den Autor


Michael Hanchett Hanson

2 weitere Werke von Michael Hanchett Hanson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.