Produktbild
Nihat (Hrsg.) Polat

Research-Driven Pedagogy

Implications of L2A Theory and Research for the Teaching of Language Skills

Ebook (EPUB Format)

Research-Driven Pedagogy: Implications of L2A Theory and Research for the Teaching of Language Skills brings together the essentials of second language acquisition (SLA) theory, research, and second language (L2) pedagogy. Uniquely, the design of this book helps researchers and practitioners make explicit connections between theory, research, and practice; learn about and conduct classroom research to contribute to the relevance and applicability of SLA research; and improve current L2 curriculum and instruction in light of current theory and research.The volume offers critical reviews of the most relevant, current SLA theory and research abo… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Gregersen, Tammy (Hrsg.) / Macintyre, Peter D. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-04326-7
  • EAN: 9781351043267
  • Produktnummer: 32786686
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 230 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 499 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 12 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Nihat Polat is a professor in the Department of Instruction and Leadership at Duquesne University.Tammy Gregersen is a professor of Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL) at the American University of Sharjah in the United Arab Emirates.Peter D. MacIntyre is a professor of psychology at Cape Breton University.

4 weitere Werke von Nihat (Hrsg.) Polat:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.