Produktbild
Nicholas (Hrsg.) Ind

Beyond Branding

Buch

Recent business scandals and the growth of globalization have contributed to a distrust of brands. Brands need to adapt to a wider social perspective to remain relevant and accepted. The authors here write about how managers can rethink assumptions about their brands and their marketing to the benefit of employees, customers and investors.

CHF 48.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7494-4399-3
  • EAN: 9780749443993
  • Produktnummer: 1429573
  • Verlag: Kogan Page
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 260 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.4 cm 382 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 382

Über den Autor


Nicholas Ind

8 weitere Werke von Nicholas (Hrsg.) Ind:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.