Handbook of Survey Research
With chapters on: sampling; measurement; questionnaire construction and question writing; survey implementation and management; survey data analysis; special types of surveys; and integrating surveys with other data collection methods, this title includes topics such as measurement models, the role of cognitive psychology, and surveying networks.
CHF 199.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Wright, James D. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84855-224-1
- EAN: 9781848552241
- Produktnummer: 20652991
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 906 S.
- Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D5.2 cm 1'865 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 1865
4 weitere Werke von Peter V. (Hrsg.) Marsden:
Bewertungen
Anmelden