Public Relations as Relationship Management
A Relational Approach to the Study and Practice of Public Relations
Revised edition of Public relations as relationship management, edited by John A. Ledingham, Stephen D. Bruning, published in 2000 by L. Erlbaum.
CHF 85.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Kim, Jeong-Nam (Purdue University, USA) (Hrsg.) / Ledingham, John A. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-138-85382-9
- EAN: 9781138853829
- Produktnummer: 17303925
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 362 S.
- Masse: H22.6 cm x B15.1 cm x D2.2 cm 556 g
- Auflage: 2 New edition
- Abbildungen: 17 Tables, black and white
- Gewicht: 556
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
Über den Autor
Eyun-Jung Ki is Associate Professor in the College of Communication, The University of Alabama, USAJeong-Nam Kim is Associate Professor at the Brian Lamb School of Communication at Purdue University, USA.John Ledingham is Professor Emeritus, Department of Communication, Capital University, USA
1 weiteres Werk von Ki, Eyun-Jung (The University of Alabama, USA) (Hrsg.):
Bewertungen
Anmelden