Produktbild
Michael Dunn

The Marketing Accountability Imperative

Driving Superior Returns on Marketing Investments

Ebook (PDF Format)

Making accountable marketing decisions to improve the efficiency ofspendingIn this practical guide, Prophet CEO Michael Dunn teams up withmarketing effectiveness expert Chris Halsall to help marketingmanagers and CMOs make better marketing spending decisions andbetter evaluate the success or failure of these decisions. Theyshow how to sort through the clutter of metrics, measurement, andanalytic options, and provide the practical information needed tohelp establish the marketing accountabilityimperative--highlighting the critical need for more effectivestewardship of marketing spending.

CHF 28.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Halsall, Chris
  • ISBN: 978-0-470-44379-8
  • EAN: 9780470443798
  • Produktnummer: 13959709
  • Verlag: John Wiley & Sons
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 464 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'767 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Michael Dunn is CEO and chairman of Prophet and is responsible for overseeing the firm's strategy, client relationships, and people. He is the co-author (with Scott Davis) of Building the Brand-Driven Business from Jossey-Bass. Chris Halsall, former Prophet and McKinsey consultant, works and lives in New York City.

47 weitere Werke von Michael Dunn:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.