Produktbild
Michael T. (Hrsg.) Carroll

Phenomenological Approaches: To Popular Culture

Buch

Within popular culture studies, one finds discussions about quantitative sociology, Marxism, psychoanalysis, myth criticism, feminism, and semiotics, but hardly a word on the usefulness of phenomenology, the branch of philosophy concerned with human experience. In spite of this omission, there is a close relationship between the aims of phenomenology and the aims of popular culture studies, for both movements have attempted to redirect academic study toward everyday lived experience.

CHF 28.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-87972-810-6
  • EAN: 9780879728106
  • Produktnummer: 9947426
  • Verlag: Univ Of Wisconsin Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 278 S.
  • Masse: H23.2 cm x B15.1 cm x D2.3 cm 517 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 517

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.