Produktbild
Bob Franklin

Key Concepts in Public Relations

Buch

This is a good text to accompany a core text on Public Relations. It is also very useful for marketing and business students. Valuable for post grads new to PR also.- Robbie Smyth, Griffith College Dublin Offers the reader a concise and very readable tour through the many facets of PR… Providing a detailed reference of just under 200 alphabetically listed entries, covering a range of topics, from account management to wikis, destination branding and Hong Bo (that one you'll have to look up yourselves), each entry takes up roughly a page, sometimes less, is colloquial in tone and offers several recommendations for further reading, making it an… Mehr

CHF 155.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hogan, Mike / Langley, Quentin / Mosdell, Nick / Pill, Elliot
  • ISBN: 978-1-4129-2318-7
  • EAN: 9781412923187
  • Produktnummer: 4149685
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.0 cm 480 g
  • Gewicht: 480
  • Sonstiges: Undergraduate

76 weitere Werke von Bob Franklin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.