Produktbild
Peter Lorange

Thought Leadership Meets Business

How Business Schools Can Become More Successful

Buch

Insights into the delivery of high-quality executive education at a top-ranking business school.

CHF 73.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-521-89722-8
  • EAN: 9780521897228
  • Produktnummer: 3522922
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 262 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.0 cm 560 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 560

Über den Autor


Peter Lorange has been President of IMD (International Institute for Management Development) in Lausanne, Switzerland, since 1993. He is Professor of Strategy and holds the Nestle Chair. He was formerly president of the Norwegian School of Management and, before this, was affiliated to the Wharton School, Pennsylvania. Professor Lorange has written or edited 15 books and some 110 articles on the topics of global strategic management, strategic planning and entrepreneurship for growth.

30 weitere Werke von Peter Lorange:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.