Produktbild
Gina (Hrsg.) Arnold

Music/Video: Histories, Aesthetics, Media

Buch

This book is a lively, comprehensive and timely reader on the music video, capitalising on cross-disciplinary research expertise, which represents a substantial academic engagement with the music video, a mediated form and practice that still remains relatively under-explored in a 21st century context. The music video has remained suspended between two distinct poles. On the one hand, the music video as the visual sheen of late capitalism, at the intersection of celebrity studies and postmodernism. On the other hand, the music video as art, looking to a prehistory of avant-garde film-making while perpetually pushing forward the digital fronti… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Cookney, Daniel (Hrsg.) / Fairclough, Kirsty (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-5013-1391-2
  • EAN: 9781501313912
  • Produktnummer: 20607752
  • Verlag: Bloomsbury Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 328 S.
  • Masse: H22.6 cm x B14.9 cm x D2.5 cm 553 g
  • Gewicht: 553

4 weitere Werke von Gina (Hrsg.) Arnold:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.