Produktbild
Lucy (Hrsg.) Kung

The Internet and the Mass Media

Buch

This book analyses issues of the internet and mass media in a rapidly changing environment. It covers a wide range of fundamentals which will be in effect for a longer time, and reflects the benefits of international and interdisciplinary collaboration. - Heinz-Werner Nienstedt, President, European Media Management Education AssociationThis excellent book will be of great use to researchers, teachers and students interested in the relationship between the Internet and the mass media and it offers an invaluable contribution to the literature. The overall picture that emerges from this book is one that is very balanced, stressing both the ra… Mehr

CHF 86.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Picard, Robert G. (Hrsg.) / Towse, Ruth (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4129-4735-0
  • EAN: 9781412947350
  • Produktnummer: 3368210
  • Verlag: Sage Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 200 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.1 cm 313 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 313

1 weiteres Werk von Lucy (Hrsg.) Kung:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.