Produktbild
Walter (Hrsg.) Eversheim

Innovation Management for Technical Products

Systematic and integrated product development and production planning

Buch

New ideas for new products are not enough for creating successful markets: Product Innovation means to manage the whole chain from invention to new and best selling products in market. This innovation roadmap has to be carefully and systematically planned and procured. There are a lot of methods for creativity, market analysis, evaluation, technology forecast, and decision gates available within this book. These methods and tools are brought together and their scopes of application as well as their limitations are shown. The whole tool kit of methods and decision models like market studies, value engineering, TRIZ or portfolio analysis and ot… Mehr

CHF 197.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-540-85726-6
  • EAN: 9783540857266
  • Produktnummer: 4028369
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 444 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.9 cm 852 g
  • Abbildungen: 100 schwarz-weisse Abbildungen
  • Gewicht: 852

28 weitere Werke von Walter (Hrsg.) Eversheim:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.