The Self and Others
Positioning Individuals and Groups in Personal, Political, and Cultural Contexts
This volume focuses on relations between the self and other individuals, the self and groups, and the self and context. Leading scholars in the field of positioning theory present the newest developments from this field on human social relations. The discussion is international, multidisciplinary, and multi-method, aiming to achieve a more dynamic and powerful account of human social relations, and to break disciplinary boundaries.
CHF 54.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Harre, Rom (Hrsg.) / Moghaddam, Fathali M. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-275-97625-5
- EAN: 9780275976255
- Produktnummer: 1573436
- Verlag: Praeger Publishers
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2000
- Seitenangabe: 330 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.9 cm 509 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 509
1 weiteres Werk von Rom (Hrsg.) Harr:
Bewertungen
Anmelden