Michael D. Johnson
Customer Orientation and Market Action
Buch
Graduate/executive level consumer behavior and technology text illustrates the importance of understanding customer needs.In Customer Orientation and Market Action Johnson provides a rigorous yet practical introduction to customers in today's marketplace. By integrating research and application, the book helps both students and practitioners gain valuable insights into customer characteristics and needs, and use these insights to improve business decisions.
CHF 87.40
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-13-328667-0
- EAN: 9780133286670
- Produktnummer: 20037281
- Verlag: Pearson Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1997
- Seitenangabe: 183 S.
- Masse: 580 g
- Gewicht: 580
20 weitere Werke von Michael D. Johnson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.