Produktbild
Michael D. Johnson

Customer Orientation and Market Action

Buch

Graduate/executive level consumer behavior and technology text illustrates the importance of understanding customer needs.In Customer Orientation and Market Action Johnson provides a rigorous yet practical introduction to customers in today's marketplace. By integrating research and application, the book helps both students and practitioners gain valuable insights into customer characteristics and needs, and use these insights to improve business decisions.

CHF 87.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-13-328667-0
  • EAN: 9780133286670
  • Produktnummer: 20037281
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 183 S.
  • Masse: 580 g
  • Gewicht: 580

20 weitere Werke von Michael D. Johnson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.