Produktbild
Greg Thain

Fmcg

The Power of Fast-Moving Consumer Goods

Buch

This book is a history of the some of the world's most famous brands, from humble beginnings to current exalted status, from smudged, kitchen-table pamphlets to $ multi-million ad campaigns, from backyard experiments to global research. It examines the most recent developments in these glittering trajectories and reveals the very DNA of the brands themselves. Is it mastery of absorbency, the virtuoso integration of acquisitions, developing incomparable consumer trust, the ability to think in decades? All is revealed. If you work in Retail, FMCG, Marketing or Consumer Goods, this is a must-read book. Greg Thain Bu… Mehr

CHF 37.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bradley, John (Strategic Sollutions)
  • ISBN: 978-1-62287-648-8
  • EAN: 9781622876488
  • Produktnummer: 16717955
  • Verlag: First Edition Design eBook Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 596 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.4 cm x D3.2 cm 832 g
  • Gewicht: 832
  • Sonstiges: General (US: Trade)

4 weitere Werke von Greg Thain:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.