Produktbild
Gary Hamel

Strategic Intent

Ebook (EPUB Format)

In this McKinsey Award-winning article, first published in May 1989, Gary Hamel and C.K. Prahalad explain that Western companies have wasted too much time and energy replicating the cost and quality advantages their global competitors already experience. Canon and other world-class competitors have taken a different approach to strategy: one of strategic intent. They begin with a goal that exceeds the company's present grasp and existing resources: Beat Xerox; encircle Caterpillar. Then they rally the organization to close the gap by setting challenges that focus employees' efforts in the near to medium term: Build a personal copier to sell f… Mehr

CHF 12.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Prahalad, C. K.
  • ISBN: 978-1-63369-133-9
  • EAN: 9781633691339
  • Produktnummer: 22278318
  • Verlag: Harvard Business Review Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 112 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 650 KB

Über den Autor


Gary Hamel and C.K. Prahalad

25 weitere Werke von Gary Hamel:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.