Produktbild
Lorna (Hrsg.) Fitzsimmons

Asian Popular Culture

New, Hybrid, and Alternate Media

Buch

Asian Popular Culture: New, Hybrid, and Alternate Media, edited by John A. Lent and Lorna Fitzsimmons, is an interdisciplinary study of popular culture practices in Asia, including regional and national studies of Japan, China, South Korea, and Australia. The contributors explore the evolution and intersection of popular forms (gaming, manga, anime, film, music, fiction, YouTube videos) and explicate the changing cultural meanings of these media in historical and contemporary contexts. At this study's core are the roles popular culture plays in the construction of national and regional identity. Common themes in this text include the impact o… Mehr

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lent, John A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4985-0358-7
  • EAN: 9781498503587
  • Produktnummer: 21873592
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 194 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.0 cm 304 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 304

19 weitere Werke von Lorna (Hrsg.) Fitzsimmons:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.