Produktbild
Ewa (Hrsg.) Mazierska

Popular Music in the Post-Digital Age

Politics, Economy, Culture and Technology

Ebook (PDF Format)

Popular Music in the Post-Digital Age explores the relationship between macro environmental factors, such as politics, economics, culture and technology, captured by terms such as 'post-digital' and 'post-internet'. It also discusses the creation, monetisation and consumption of music and what changes in the music industry can tell us about wider shifts in economy and culture. This collection of 13 case studies covers issues such as curation algorithms, blockchain, careers of mainstream and independent musicians, festivals and clubs-to inform greater understanding and better navigation of the popular music landscape within a global context.

CHF 40.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Gillon, Les (Hrsg.) / Rigg, Tony (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-5013-3839-7
  • EAN: 9781501338397
  • Produktnummer: 29845303
  • Verlag: Bloomsbury Publishing Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'253 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Ewa Mazierska is Professor of Film Studies at the University of Central Lancashire, UK.Les Gillon is a researcher, musician and teacher at the University of Central Lancashire, UK.Tony Rigg is a music business practitioner with a background in senior management positions for market leading companies, a music producer with a chart pedigree and an educator.

39 weitere Werke von Ewa (Hrsg.) Mazierska:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.