Produktbild
Terry L. Anderson

Water Marketing: The Next Generation

Buch

Unified by their desire to produce innovative solutions to the problem of allocating fresh water, the prominent contributors to Water Marketing argue that government regulations inadvertently encourage the waste of our most vital resource by preventing the evolution of property rights to water marketing. This volume offers insightful public policy alternatives to water marketing that will stimulate a rethinking of traditional policies.

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hill, Peter J. / Thompson, Barton H. (Solist)
  • ISBN: 978-0-8476-8397-0
  • EAN: 9780847683970
  • Produktnummer: 2871396
  • Verlag: Rowman & Littlefield
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1996
  • Seitenangabe: 201 S.
  • Masse: H22.9 cm x B16.2 cm x D1.8 cm 463 g
  • Gewicht: 463

58 weitere Werke von Terry L. Anderson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.