Terry L. Anderson
Water Marketing: The Next Generation
Buch
Unified by their desire to produce innovative solutions to the problem of allocating fresh water, the prominent contributors to Water Marketing argue that government regulations inadvertently encourage the waste of our most vital resource by preventing the evolution of property rights to water marketing. This volume offers insightful public policy alternatives to water marketing that will stimulate a rethinking of traditional policies.
CHF 135.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Hill, Peter J. / Thompson, Barton H. (Solist)
- ISBN: 978-0-8476-8397-0
- EAN: 9780847683970
- Produktnummer: 2871396
- Verlag: Rowman & Littlefield
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1996
- Seitenangabe: 201 S.
- Masse: H22.9 cm x B16.2 cm x D1.8 cm 463 g
- Gewicht: 463
58 weitere Werke von Terry L. Anderson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.