Produktbild
Jörg (Hrsg.) Müller

Pervasive Advertising

Ebook (PDF Format)

Following decades of exciting developments in laboratories around the world, pervasive computing technologies are starting to reshape our world in real ways. Computers, visible and invisible, are everywhere: traditional signs and billboards are being replaced by digital signage, projections, and interactive surfaces. Communication is digital and ubiquitous-the majority of the world's population uses mobile phones. Physical computing and robotics make physical environments digital and interactive. It is apparent that analogous for developments on the Internet, advertising will be the business model driving pervasive computing. These new comput… Mehr

CHF 153.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Alt, Florian (Hrsg.) / Michelis, Daniel (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-85729-352-7
  • EAN: 9780857293527
  • Produktnummer: 18253818
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 366 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'433 KB
  • Auflage: 2011
  • Abbildungen: 14 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie

46 weitere Werke von Jörg (Hrsg.) Müller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.