Produktbild
J. Scherer

Community Colleges and the Access Effect

Why Open Admissions Suppresses Achievement

Ebook (PDF Format)

Taking on the cherished principle that community colleges should be open to all students with a high school education, Scherer and Anson argue that open access policies and lenient federal financial aid laws harm students and present the case for raising the minimum requirements for community college entry.

CHF 35.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Anson, M.
  • ISBN: 978-1-137-33100-7
  • EAN: 9781137331007
  • Produktnummer: 17042223
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'867 KB

Über den Autor


Author Juliet Lilledahl Scherer: Juliet Scherer is Professor of English at St. Louis Community College, USA.Author Mirra Leigh Anson: Mirra Anson is the Director of Upward Bound at the Center for Diversity and Enrichment, University of Iowa, USA.

8 weitere Werke von J. Scherer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.