Produktbild
Subramanian Senthilkannan (Hrsg.) Muthu

Fast Fashion, Fashion Brands and Sustainable Consumption

Ebook (PDF Format)

This book discusses the connection between fast fashion brands and customer-centric sustainability. It highlights what consumers can do with fast fashion and the important aspects that need to be addressed to make fast fashion sustainable. Fast fashion is an inevitable element in today's fashion business cycle and its adverse impacts on sustainable fashion are a major issue.

CHF 106.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-981-1312-68-7
  • EAN: 9789811312687
  • Produktnummer: 27662767
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 54 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'772 KB
  • Auflage: 1st ed. 2019
  • Abbildungen: 12 farbige Abbildungen, 50 farbige Tabellen, Bibliographie

Über den Autor


Dr Subramanian Senthilkannan Muthu holds PhD in Textiles Sustainability and he has over 40 books to his credit along with 80 research publications. He is well known in the field of Textiles Sustainability due to his notable contributions to the society in terms of his academic and industrial experiences. He is an editor in chief of Textiles & Clothing Sustainability Journal.

100 weitere Werke von Subramanian Senthilkannan (Hrsg.) Muthu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.