Produktbild
Britta Timm (Hrsg.) Knudsen

Enterprising Initiatives in the Experience Economy: Transforming Social Worlds

Buch

Over the last decade, the close relationship between culture and economy - or the experience economy - has risen on the agenda. Although there is an established research field for analysing the economic impact of entrepreneurship, there is currently a limited amount of research that analyses the cultural impact and opportunity of entrepreneurship. Linking experience economy with enterprising behavior moves the term away from businesses' competitiveness and consumer behavior towards a more value-focused business in general. This ground-breaking book integrates entrepreneurship and empowerment into one central theme, drawing on research from b… Mehr

CHF 188.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Christensen, Dorthe Refslund (Hrsg.) / Blenker, Per (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-73133-1
  • EAN: 9780415731331
  • Produktnummer: 15915808
  • Verlag: Routledge
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 252 S.
  • Masse: H23.1 cm x B15.7 cm x D2.0 cm 499 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 499

Über den Autor


Britta Timm Knudsen is Associate Professor, Department of Aesthetics and Communication, Aarhus University, Denmark.Dorthe Refslund Christensen isAssociate Professor, Department of Aesthetics and Communication, Aarhus University, DenmarkPer Blenker is Associate Professor, Interdisciplinary Community for Advanced Research in Entrepreneurship, Aarhus University, Denmark.

7 weitere Werke von Britta Timm (Hrsg.) Knudsen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.