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Sorin Adam (Hrsg.) Matei

Transparency in Social Media

Tools, Methods and Algorithms for Mediating Online Interactions

Buch

The volume presents, in a synergistic manner, significant theoretical and practical contributions in the area of social media reputation and authorship measurement, visualization, and modeling. The book justifies and proposes contributions to a future agenda for understanding the requirements for making social media authorship more transparent. Building on work presented in a previous volume of this series, Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets, this book discusses new tools, applications, services, and algorithms that are needed for authoring content in a real-time publishing world. These insights may help people who… Mehr

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Produktdetails


Weitere Autoren: Russell, Martha G. (Hrsg.) / Bertino, Elisa (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-36262-5
  • EAN: 9783319362625
  • Produktnummer: 31954268
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 318 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 5'509 g
  • Auflage: Nachdr.
  • Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, schwarz-weiss
  • Gewicht: 5509
  • Sonstiges: Research

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