Transparency in Social Media
Tools, Methods and Algorithms for Mediating Online Interactions
The volume presents, in a synergistic manner, significant theoretical and practical contributions in the area of social media reputation and authorship measurement, visualization, and modeling. The book justifies and proposes contributions to a future agenda for understanding the requirements for making social media authorship more transparent. Building on work presented in a previous volume of this series, Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets, this book discusses new tools, applications, services, and algorithms that are needed for authoring content in a real-time publishing world. These insights may help people who…
Mehr
CHF 122.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Russell, Martha G. (Hrsg.) / Bertino, Elisa (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-36262-5
- EAN: 9783319362625
- Produktnummer: 31954268
- Verlag: Springer Nature EN
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 318 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 5'509 g
- Auflage: Nachdr.
- Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, schwarz-weiss
- Gewicht: 5509
- Sonstiges: Research
13 weitere Werke von Sorin Adam (Hrsg.) Matei:
Bewertungen
Anmelden