Advances in Services Marketing and Management
Research and Practice: Vol 4
This title is part of a series which offers an interdisciplinary approach to the latest research and practice in services. Topics discussed in this title include the calculus of service quality and customer satisfaction and environmental and positional antecedents of management commitment to service quality.
CHF 170.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Swartz, Teresa A. / Bowen, David E.
- ISBN: 978-1-55938-855-9
- EAN: 9781559388559
- Produktnummer: 1576529
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1997
- Seitenangabe: 380 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.4 cm 736 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 736
1 weiteres Werk von A. Swartz Teresa a. Swartz:
Bewertungen
Anmelden