Research in Strategic Management and Information Technology
Vol 2
This second volume in the series, Strategic Management and Information Technology presents a coherent set of papers that deal with the challenges of leveraging information technology for designing inter-organizational relationships. Instead of assembling a set of papers that are loosely connected to the broad theme of strategy and information technology, this volume presents a well-knit compendium of papers on a coherent topic.
CHF 194.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Henderson, John (Hrsg.) / Venkatraman, N. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7623-0008-2
- EAN: 9780762300082
- Produktnummer: 2154730
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 156 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.3 cm 407 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 407
Bewertungen
Anmelden