Produktbild
J. C. (Hrsg.) Henderson

Research in Strategic Management and Information Technology

Vol 2

Buch

This second volume in the series, Strategic Management and Information Technology presents a coherent set of papers that deal with the challenges of leveraging information technology for designing inter-organizational relationships. Instead of assembling a set of papers that are loosely connected to the broad theme of strategy and information technology, this volume presents a well-knit compendium of papers on a coherent topic.

CHF 194.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Henderson, John (Hrsg.) / Venkatraman, N. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7623-0008-2
  • EAN: 9780762300082
  • Produktnummer: 2154730
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 156 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.3 cm 407 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 407

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.