Produktbild
Sheila (Hrsg.) Whiteley

Christmas, Ideology and Popular Culture

Buch

How do we understand Christmas? What does it mean? This book is a lively introduction to the study of popular culture through one central case study. It explores the cultural, social and historical contexts of Christmas in the UK, USA and Australia, covering such topics as fiction, film, television, art, newspapers and magazines, war, popular music and carols. Chapters explore the ways in which the production of meaning is mediated by the social and cultural activities surrounding Christmas (watching Christmas films, television, listening or engaging with popular music and carols), its relationship to a set of basic values (the idealised cons… Mehr

CHF 45.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7486-2809-4
  • EAN: 9780748628094
  • Produktnummer: 22685826
  • Verlag: Edinburgh Univ Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 222 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.7 cm x D1.8 cm 404 g
  • Gewicht: 404
  • Sonstiges: Ab 22 J.

Über den Autor


Sheila Whiteley

8 weitere Werke von Sheila (Hrsg.) Whiteley:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.