Produktbild
Natalie Fenton

New Media, Old News

Buch

Have new communications technologies revitalised the public sphere, or become the commercial tool for an increasingly un-public, undemocratic news media? Are changing journalistic practices damaging the nature of news, or are new media allowing journalists to do more journalism and to engage the public more effectively?With massive changes in the media environment and its technologies, interrogating the nature of news journalism is one of the most urgent tasks we face in defining the public interest today. The implications are serious, not just for the future of the news, but also for the practice of democracy.In a thorough empirical investig… Mehr

CHF 166.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84787-573-0
  • EAN: 9781847875730
  • Produktnummer: 4830312
  • Verlag: Sage Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 234 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.7 cm 522 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 522

Über den Autor


A leading in the field, Natalie Fenton is Reader and Co-Director of the Goldsmiths Leverhulme Media Research Centre, and co-Director of the new Centre for the Study of Global Media and Democracy.

15 weitere Werke von Natalie Fenton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.