Produktbild
Alex McKay

Brand Activation: Implementing the Real Drivers of Sales and Profit

Ebook (EPUB Format)

The days of brand activation are nearing an end. The future lies in customer activation. The concept of 'brand activation' has become an overused buzzword in the sales and marketing world. The term is becoming rapidly outdated, used to describe anything from mass media advertising and outdoor events to digital applications and in-store point of sale. Drawing on research, industry insights and real-life examples, the authors of Brand Activation: Implementing the Real Drivers of Sales and Profit argue that there is an urgent need to re-think the role and definition of activation in the modern marketplace. What is its link to actual purchases… Mehr

CHF 18.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-925442-41-0
  • EAN: 9781925442410
  • Produktnummer: 28353128
  • Verlag: Vivid Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 5'848 KB

26 weitere Werke von Alex McKay:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.