Produktbild
Derek Johnson

Making Media Work

Cultures of Management in the Entertainment Industries

Buch

The management and labor culture of the entertainment industry. In popular culture, management in the media industry isfrequently understood as the work of network executives, studio developers, andmarket researchers—the suits”—who oppose the more productive forces ofcreative talent and subject that labor to the inefficiencies and risk aversionof bureaucratic hierarchies. However, such portrayals belie the realityof how media management operates as a culture of shifting discourses,dispositions, and tactics that create meaning, generate value, and shape mediawork throughout each moment of production and consumption.Making Media Work aims to pr… Mehr

CHF 36.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kompare, Derek / Santo, Avi
  • ISBN: 978-0-8147-6099-4
  • EAN: 9780814760994
  • Produktnummer: 20565651
  • Verlag: New York University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H22.8 cm x B14.9 cm x D2.5 cm 438 g
  • Abbildungen: 4 black and white illustrations
  • Gewicht: 438

32 weitere Werke von Derek Johnson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.