Produktbild
David (Hrsg.) Tyfield

The Routledge Handbook of the Political Economy of Science

Ebook (PDF Format)

The political economy of research and innovation (R&I) is one of the central issues of the early twenty-first century. 'Science' and 'innovation' are increasingly tasked with driving and reshaping a troubled global economy while also tackling multiple, overlapping global challenges, such as climate change or food security, global pandemics or energy security. But responding to these demands is made more complicated because R&I themselves are changing. Today, new global patterns of R&I are transforming the very structures, institutions and processes of science and innovation, and with it their claims about desirable futures. Our un… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Lave, Rebecca (Hrsg.) / Randalls, Samuel (Hrsg.) / Thorpe, Charles (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-41203-8
  • EAN: 9781317412038
  • Produktnummer: 25387695
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 486 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'416 KB
  • Abbildungen: 13 schwarz-weiße Abbildungen, 13 schwarz-weiße Zeichnungen, 15 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


David Tyfield is a Reader in Environmental Innovation and Sociology at the Lancaster Environment Centre, Lancaster University, UK, and Research Professor at the Chinese Academy of Sciences Guangzhou Institute of Geochemistry (GIGCAS).Rebecca Lave is an Associate Professor in Geography at Indiana University, USA.Samuel Randalls is a Lecturer in Geography at University College London, UK.Charles Thorpe is an Associate Professor in the Department of Sociology and a member of the Science Studies Program at the University of California, San Diego, USA.

7 weitere Werke von David (Hrsg.) Tyfield:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.