Produktbild
T. Iezzi

The Idea Writers

Copywriting in a New Media and Marketing Era

Buch

Ad Age is the pre-eminent advertising and marketing publication with a print and online circulation of 650,000. These titles mark the start of a new series they will be promoting, covering key aspects of marketing and advertising. The first shows how to increase brand exposure while staying on a budget; the second enables copywriters to create multimedia ads that sell.

CHF 41.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: n/a, N.
  • ISBN: 978-0-230-61388-1
  • EAN: 9780230613881
  • Produktnummer: 5218454
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 213 S.
  • Masse: H23.2 cm x B15.4 cm x D1.2 cm 370 g
  • Abbildungen: IX, 213 p.
  • Gewicht: 370

Über den Autor


TERESSA IEZZI editor of AdAge's Creativity Magazine and a regular columnist in AdAge, she's made regular appearances on ABC, CNN and BBC America and more generally in the national press as an expert on advertising and popular culture.

1 weiteres Werk von T. Iezzi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.