Produktbild
John Kay

The Hare and the Tortoise

An Informal Guide to Business Strategy

Buch

Most business books are bland or dull, or both. This volume is neither. John Kay combines insightful analysis with wit and verve. In this book, we meet heroes as diverse as Sun Tzu, Jacques Derrida, and Jack Welch. We study businesses as diverse as Honda Motors, the grandes marques of Champagne, and Jenners department store in Princes Street, Edinburgh. We learn why size doesn't matter, why brakes are different from signals, how to value businesses, and why the author was wrong to tell students that Boeing's position in the civil aircraft market was unassailable. In less than two hundred pages, John Kay provides a lively introduction to busin… Mehr

CHF 16.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-9548093-1-7
  • EAN: 9780954809317
  • Produktnummer: 16591994
  • Verlag: The Erasmus Press Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 178 S.
  • Masse: H21.4 cm x B12.9 cm x D1.7 cm 216 g
  • Abbildungen: b/w illlus
  • Gewicht: 216
  • Sonstiges: General (US: Trade)

100 weitere Werke von John Kay:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.