Produktbild
Antonia (Hrsg.) Lyons

Youth Drinking Cultures in a Digital World

Alcohol, Social Media and Cultures of Intoxication

Ebook (PDF Format)

Social media has helped boost the culture of intoxication, a central aspect of young people's social lives in many Western countries. Initial research suggests that these technologies enable highly-nuanced, targeted marketing and innovations - creating new virtual spaces that alter the dynamics and consequences of drinking cultures in significant ways. Youth Drinking Cultures in a Digital World focuses on how pervasive social networking technologies contribute to drinking cultures. It brings together international contributions from leading researchers in this emerging field to explore how new technologies are reconfiguring the key themes, tr… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: McCreanor, Tim (Hrsg.) / Goodwin, Ian (Hrsg.) / Moewaka Barnes, Helen (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-33833-8
  • EAN: 9781317338338
  • Produktnummer: 22503083
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 258 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'793 KB
  • Abbildungen: 3 schwarz-weiße Zeichnungen, 2 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Antonia C. Lyons is Professor of Psychology at Massey University, New Zealand. Tim McCreanor is an Associate Professor and senior researcher at SHORE and Whariki Research Centre, College of Health, Massey University, New Zealand. Ian Goodwin is a Senior Lecturer in the School of English and Media Studies at Massey University, New Zealand. Helen Moewaka Barnes (Te Kapotai, Ngaphui-nui-tonu) is a Professor, the Director of Whariki and Co-director of the SHORE and Whariki Research Centre, at the College of Health, Massey University, New Zealand..

5 weitere Werke von Antonia (Hrsg.) Lyons:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.