Business Web Strategy
Design, Alignment, and Application
In the contemporary dialogue surrounding business Web strategy, two salient concerns indicating trouble in virtual space are emerging: (1) that the Internet may create additional managerial problems, and (2) that it may not actually be a solution for corporate problems. Empirical studies point to a lack of sound managerial Web strategy as well as a mismatch between a firms Web strategy and its business strategy.
CHF 208.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Memmola, Massimo (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-60566-024-0
- EAN: 9781605660240
- Produktnummer: 4012662
- Verlag: Information Science Reference
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 410 S.
- Masse: H28.6 cm x B22.1 cm x D2.6 cm 1'289 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 1289
Über den Autor
Latif Al-Hakim, University of Southern Queensland, Australia. Massimo Memmola, Catholic University, Italy.
11 weitere Werke von Latif (Hrsg.) Al-Hakim:
Bewertungen
Anmelden