Produktbild
Latif (Hrsg.) Al-Hakim

Business Web Strategy

Design, Alignment, and Application

Buch

In the contemporary dialogue surrounding business Web strategy, two salient concerns indicating trouble in virtual space are emerging: (1) that the Internet may create additional managerial problems, and (2) that it may not actually be a solution for corporate problems. Empirical studies point to a lack of sound managerial Web strategy as well as a mismatch between a firms Web strategy and its business strategy.

CHF 208.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Memmola, Massimo (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-60566-024-0
  • EAN: 9781605660240
  • Produktnummer: 4012662
  • Verlag: Information Science Reference
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 410 S.
  • Masse: H28.6 cm x B22.1 cm x D2.6 cm 1'289 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 1289

Über den Autor


Latif Al-Hakim, University of Southern Queensland, Australia. Massimo Memmola, Catholic University, Italy.

11 weitere Werke von Latif (Hrsg.) Al-Hakim:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.