Produktbild
Don (Hrsg.) Lebler

Assessment in Music Education: from Policy to Practice

Buch

The contributions to this volume aim to stimulate discussion about the role of assessment in the learning experiences of students in music and other creative and performing arts settings. The articles offer insights on how assessment can be employed in the learning setting to enhance outcomes for students both during their studies at higher education institutions and after graduation. An international group of leading researchers offers an exciting array of papers that focus on the practice of assessment in music, particularly in higher education settings. Contributions reflect on self-, peer- and alternative assessment practices in this envi… Mehr

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Harrison, Scott D. (Hrsg.) / Carey, Gemma (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-10273-3
  • EAN: 9783319102733
  • Produktnummer: 16627917
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 312 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.2 cm 635 g
  • Auflage: 2015
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 635

2 weitere Werke von Don (Hrsg.) Lebler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.