Produktbild
Mark D. Alleyne

International Power and International Communication

Buch

Over seven chapters the book shows how international communication has been shaped by the structure of international political power and how these means of global communication have in turn been strategic tools for the exercise of international political power. There are separate chapters on global news flows, the international trade in cultural products (films, books, advertising, recorded music, periodicals and books), and government propaganda activities. The politics of the International Telecommunication Union (ITU), the Universal Postal Union (UPU) and the World Intellectual Property Organisation (WIPO) are analysed.

CHF 73.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-312-12527-1
  • EAN: 9780312125271
  • Produktnummer: 1611424
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 184 S.
  • Masse: H21.6 cm x B13.9 cm x D1.2 cm 249 g
  • Auflage: 1995
  • Gewicht: 249

3 weitere Werke von Mark D. Alleyne:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.