Produktbild
Martin Christopher

Marketing Logistics

Ebook (PDF Format)

This interface is being recognized by business organizations as a key priority for management, and both practitioners and academics alike have placed a greater emphasis on the need to view the supply chain as a whole as the vehicle by which competitive advantage is achieved. As well as drawing upon current research and the experience of firms worldwide, Marketing Logistics uses numerous 'mini-cases' and vignettes to illustrate the key messages in each chapter and bring the theory to life.This book is an invaluable resource for managers who seek to understand more about the way in which the supply chain should be managed to improve their organ… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Peck, Helen
  • ISBN: 978-1-136-37974-1
  • EAN: 9781136379741
  • Produktnummer: 13999577
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 168 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'337 KB
  • Auflage: 2. Auflage

21 weitere Werke von Martin Christopher:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.