Produktbild
Philip J Davies

Winning Elections with Political Marketing

Ebook (PDF Format)

Find out the real impact political marketing has on the democratic processWinning Elections with Political Marketing is a unique look at the election process on both sides of the Atlantic, providing rare insight into how modern political communication and marketing strategies are used in the United States and the United Kingdom. The leading political researchers present a cross-section of their latest findings, augmented with easy-to-read tables, charts, and figures, and reinforced with extensive references and bibliographies. The book addresses the key issues that define the interplay between political marketing and the electorate in both co… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-45036-5
  • EAN: 9781136450365
  • Produktnummer: 14479997
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 254 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'086 KB

8 weitere Werke von Philip J Davies:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.