Produktbild
Naeem (Hrsg.) Ramzan

Social Media Retrieval

Buch

Social media is now ubiquitous on the internet, generating both new possibilities and new challenges in information analysis and retrieval.This comprehensive text/reference examines in depth the synergy between multimedia content analysis, personalization, and next-generation networking. The book demonstrates how this integration can result in robust, personalized services that provide users with an improved multimedia-centric quality of experience. Each chapter offers a practical step-by-step walkthrough for a variety of concepts, components and technologies relating to the development of applications and services.Topics and features:Provide… Mehr

CHF 203.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Zwol, Roelof van (Hrsg.) / Lee, Jong-Seok (Hrsg.) / Clüver, Kai (Hrsg.) / Hua, Xian-Sheng (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4471-4554-7
  • EAN: 9781447145547
  • Produktnummer: 13396803
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 484 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D3.1 cm 904 g
  • Abbildungen: Book; 29 schwarz-weiße und 85 farbige Abbildungen
  • Gewicht: 904

Über den Autor


Dr. Naeem Ramzan is a Senior Researcher at Queen Mary University of London, UK.Dr. Roelof van Zwol is Director of Product Information, Search at Netflix, USA.Dr. Jong-Seok Lee is an Assistant Professor at Yonsei University, South Korea.Dr. Kai Clüver is a Research Associate at the Technical University of Berlin, Germany.Dr. Xian-Sheng Hua is a Lead Researcher at Microsoft, USA.

3 weitere Werke von Naeem (Hrsg.) Ramzan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.