The Rowman & Littlefield Handbook of Media Management and Business
The Rowman & Littlefield Handbook of Media Management and Business connects research and industry practice to offer a strategic guide for aspiring and current media professionals in convergent environments. As a comprehensive one-stop reference for understanding business issues that drive the production and distribution of content that informs, entertains, and persuades audiences, aims to inspire and inform forward-thinking media management leaders.The handbook examines media management and business through a convergent media approach, rather than focusing on medium-specific strategies. By reflecting media management issues in the informa…
Mehr
CHF 185.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Tang, Tang (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5381-1530-5
- EAN: 9781538115305
- Produktnummer: 25193416
- Verlag: Rowman & Littlefield Publishers
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 480 S.
- Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D3.0 cm 1'092 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 1092
1 weiteres Werk von L. Meghan (Hrsg.) Mahoney:
Bewertungen
Anmelden