Produktbild
L. Meghan (Hrsg.) Mahoney

The Rowman & Littlefield Handbook of Media Management and Business

Buch

The Rowman & Littlefield Handbook of Media Management and Business connects research and industry practice to offer a strategic guide for aspiring and current media professionals in convergent environments. As a comprehensive one-stop reference for understanding business issues that drive the production and distribution of content that informs, entertains, and persuades audiences, aims to inspire and inform forward-thinking media management leaders.The handbook examines media management and business through a convergent media approach, rather than focusing on medium-specific strategies. By reflecting media management issues in the informa… Mehr

CHF 185.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Tang, Tang (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-5381-1530-5
  • EAN: 9781538115305
  • Produktnummer: 25193416
  • Verlag: Rowman & Littlefield Publishers
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 480 S.
  • Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D3.0 cm 1'092 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 1092

1 weiteres Werk von L. Meghan (Hrsg.) Mahoney:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.