Analyzing Visual Data
This volume provides a basic framework for using visual data - namely still photographs - as a tool for social analysis. The authors determine the importance of theoretical assumptions in analyzing these data and provide advice on how to use photographs in cognitive, symbolist and structuralist research. The book is richly illustrated with examples ranging from Native American masks to perfume advertisements.
CHF 39.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Smith, Gregory W. H.
- ISBN: 978-0-8039-3435-1
- EAN: 9780803934351
- Produktnummer: 9438351
- Verlag: Sage Pubn
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1992
- Seitenangabe: 88 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D0.6 cm 150 g
- Auflage: New
- Reihenbandnummer: 24
- Gewicht: 150
Bewertungen
Anmelden