Produktbild
Hans Bernhard (Hrsg.) Schmid

Social Capital, Social Identities

From Ownership to Belonging

Ebook (EPUB Format)

Current research on social capital tends to focus on an economic reading of social relations. Whereas economists pride themselves on reaching out to social theory at-large, sociologists criticize the economization of the social fabric. The concept of social capital serves as a touchstone for the study of the role of the economy in modern societies. It serves as a breach for expanding the reach of economic categories, yet it also yields the opportunity for questioning and transforming economic premises in the light of social theory and philosophy. Exploring the concept of social capital in the context of related terms like embeddedness, trust… Mehr

CHF 63.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Thomä, Dieter (Hrsg.) / Henning, Christoph (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-038182-5
  • EAN: 9783110381825
  • Produktnummer: 16605141
  • Verlag: De Gruyter
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 239 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 0 KB

Über den Autor


Dieter Thomä, St. Gallen, Switzerland; Hans Bernhard Schmid, Vienna, Austria; Christoph Henning, St. Gallen, Switzerland.

25 weitere Werke von Hans Bernhard (Hrsg.) Schmid:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.